Adevărul.ro, Digi24, Antena 3… vezi lista abonaților la șpaga dată de guvern pentru a închide gura presei

Romania Info este cenzurat pe unele rețele de socializare. Pentru a rămâne în contact cu noi și a ne putea urmări necenzurat, ne găsiți aici:

romaniainfo.ro / romaniainfo.com / MeWe / Minds / Gab / VKontakte / Clouthub / Rumble


Guvernul liberal condus de Ludovic Orban a dat o șpagă de 50 de milioane de euro la presa scrisă, audio și televiziunile care au urmat linia de partid.

Printre cele mai sonore nume și care au luat sume colosale de bani sunt: DIGI24, ROMÂNIA TV, ANTENA3, ADEVĂRUL.RO .

Banii dați de către guvern la presă nu au nici o bază legală.

Suma colosală de bani a fost alocată fără a se respecta procedurile de achiziție publică pentru serviciile prestate, deși așa cere legea pentru sume mai mari de 30 000 de euro, scrie 60m.ro.

Pe același subiect

Join the Discussion

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top