Administraţia americană pentru alimente şi medicamente (FDA) e îngrijorată că unul dintre vaccinurile anti-COVID-19 provoacă miocardită

RomaniaInfo se confruntă cu cenzura pe unele rețele de socializare. Pentru a rămâne în contact cu noi și a ne putea urmări necenzurat, ne găsiți aici:

romaniainfo.ro / romaniainfo.com / MeWe / VKontakte / Clouthub / Rumble / Gab / GabTV


Administraţia americană pentru alimente şi medicamente (FDA) se declară îngrijorată din cauza unui posibil risc de inflamație cardiacă provocată de vaccinul Novavax.

În cadrul studiului efectuat de companie pe aproape 30.000 de pacienți, desfășurat între decembrie 2020 și septembrie 2021, au existat patru cazuri de miocardită, un tip de inflamație a inimii asociat, de asemenea, cu vaccinurile ARNm, detectate în decurs de 20 de zile după vaccinare.

Citiți mai mult pe site-ul Știri pe surse.

Join the Discussion

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Back to top