Cum vă mint televiziunile de știri plătite din banii dumneavoastră, mai exact 38 de milioane de euro (Video)

Romania Info este cenzurat pe unele rețele de socializare. Pentru a rămâne în contact cu noi și a ne putea urmări necenzurat, ne găsiți aici:

romaniainfo.ro / romaniainfo.com / MeWe / Minds / Gab / VKontakte / Clouthub / Rumble


Priviți disperarea televiziunilor de știri (plătite cu peste 38 de milioane de Euro din fonduri publice, să înfricoșeze populația să se vaccineze experimental împotriva Covid-19), televiziuni care trimit reporteri prin spitale, să găsească nevaccinați prin saloane și pe care să îi învinovățească de valul patru. Nu găsesc nici măcar unul.

Aici aveți lista celor din presă care au primit bani de la guvern, pentru a-și pune pe pauză conștiința și gândirea obiectivă, și pentru a panica populația în a se vaccina:

Pro TV SRL 19 milioane de lei.

Antena Group 12 milioane de lei, iar Antena 3 SA 5,4 milioane lei.

Dogan Media International SA (KanalD) 12 milioane de lei.

A.G. Radio Holding SRL (KissFM, RockFM, MagicFM) 5,9 milioane de lei.

Ridzone Computers SRL (România TV) 6,3 milioane de lei.

Adevărul HOLDING SRL 2 milioane de lei.

B1 TV CHANNEL SRL 1,5 milioane de lei.

DBV Media House SRL (Realitatea PLUS) 1,3 milioane de lei.

RCS&RDS 1,2 milioane de lei.

Editura Evenimentul și Capital SRL (evz.ro) 1 milion de lei.

Press Media Electronic (dcnews.ro) 971 mii lei.

European Business Environment SRL (stiripesurse.ro) 641 de mii de lei.

Join the Discussion

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top