Google, acuzat că măsluiește căutările în favoarea partidelor de extremă stânga

RomaniaInfo se confruntă cu cenzura pe unele rețele de socializare. Pentru a rămâne în contact cu noi și a ne putea urmări necenzurat, ne găsiți aici:

romaniainfo.ro / romaniainfo.com / MeWe / VKontakte / Clouthub / Rumble / Gab / GabTV


Google a fost acuzat de părtinire, după ce o analiză a arătat că a promovat știrile de la editori de stânga în detrimentul celor de dreapta.

Daily Mail a analizat ce articole ale unor publicații au apărut săptămâna trecută în top 11 cei mai căutați termeni despre Boris Johnson.

Studiul a arătat că The Guardian a apărut de 38 de ori în rezultatele căutărilor, iar The Independent a fost citat de 14 ori. Cu toate acestea, Daily Telegraph a apărut de doar patru ori, Daily Express de trei ori și MailOnline de două ori.

Citiți mai mult pe site-ul Activenews.

Join the Discussion

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Back to top