O maramureșeancă de 16 ani a făcut șoc anafilactic după administrarea unei doze a serului experimental produs de Pfizer/BioNTech

O adolescentă din Maramureș a făcut șoc anafilactic după ce s-a vaccinat cu serul Covid produs de Pfizer. Ea a avut simptome precum hipotensiune arterială, desaturare și pierdere temporară a conștienței, informează România TV
Fata de 16 ani s-a vaccinat într-un centru din orașul Ulmeni, împreună cu ceilalți membri ai familiei, având deci acordul părinților.
Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Maramureș a anunțat că fata a prezentat reacție adversă anafilactică, manifestată prin hipotensiune arteriala, desaturare, respectiv pierderea temporara a conștienței după administrarea dozei de vaccin Pfizer, potrivit ZiarMM.ro
În istoricul medical al tinerei nu au existat antecedente alergice. Ea a fost transportată la Spitalul Județean de Urgență Baia Mare, unde a stat sub supraveghere medicală pentru o perioadă de timp, după care a fost lăsată să plece acasă. Vom urmări cu atenție cum va evolua starea ei de sănătate în următoarele zile!

Sursa: ActiveNews.

Pe același subiect

Join the Discussion

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top